Intrebari frecvente

Intrebari frecvente Raspunsuri

Daca doresti anularea unei comenzi ne poti scrie in formularul de contact sau pur si simplu sa ne trimiti un mesaj text sau pe whatsapp cu numarul comenzii sau numele pe care a fost facuta.
Ca sa returnezi un produs,sau sa te ajutam cu schimbarea acestuia este necesar completarea formularului de retur, tine cont de termenii si conditiile de returnare in momentul in care faci aceasta cerere.
Este de ajuns sa ne scri in formularul de contact,fie pe whatsapp sau sms . Tine cont de faptul ca este necesar sa ne ajuti cu codurile de produs care doresti sa le adaugam / eliminam .
Indata ce produsul a fost pregatit pentru curier,vei fi instiintat de acest lucru impreuna cu numarul de urmarire si pagina unde poti urmarii statusul. Tine cont de faptul ca produsele le predam catre curierat in 1-3 zile lucratoare.
Produsele noastre se afla intr-un centru logistic situat in Germania, produsele sunt pregatite in fiecare zi pentru a fi trimise catre noi pentru verificare si amabalare , tranzitul din Germania dureaza 2 zile lucartoare (ziua primirii comenzii + 1 zi de tranzit) ,produsele ajunse la noi sunt verificate si ambalate , in final predate catre curier in aceeasi zi , urmand a fi livrate in urmatoarele maxim 2 zile lucratoare.